Що робити, якщо не підтягується COVID-сертифікат у «Дію»

01 листопада 2021 о 16:00 - 23107

Avataradmin


Що робити, якщо не підтягується COVID-сертифікат у «Дію»

«Держава у смартфоні» стала інноваційним проривом для України. Однак будь-які нововведення не обходяться без помилок та збоїв. Громадяни України почали активно користуватися додатком «Дія» у період переходу регіонів до червоних зон.

Електронний COVID-сертифікат у додатку фактично став перепусткою до торгових центрів, магазинів, державних установ та інших країн. Додаток підтягує два сертифікати: внутрішній для контролю на території України, та міжнародний, що дає нам можливість виїжджати за межі країни. Масові запити громадян у додатку виявили низку нюансів, які потрібно знати кожному для того, щоб отримати електронний сертифікат.

Відсутність прикладних знань у галузі діджиталізації призвела до виникнення багатьох питань під час оформлення сертифікатів у «Дії», у тому числі люди зверталися до приймальні депутата обласної ради Юрія Сімонова.

«Мої фахівці проаналізували звернення громадян та допомогли їм подолати труднощі, внаслідок чого ми створили інструкцію для людей, які пройшли повний курс вакцинації в Україні, за допомогою якої можна підтягнути сертифікат до «Дії»:

1. Для реєстрації потрібно мати біометричний закордонний паспорт чи ID-карту. Без цих документів сертифікат не підтягнеться;

2. Друге – потрібно мати BankID, у будь-якому українському банку, такому як Приват24;

3. Пройшовши всі етапи авторизації, у розділі «Послуги» вибираємо COVID-сертифікат, який можна буде отримати, пройшовши процедуру FaceID. Система може не ідентифікувати вас з першого разу, тому проходьте процес ідентифікації, поки програма не повідомить, що процедура успішна. Потім потрібно придумати цифровий підпис із 5-ти цифр.

4. Далі потрібно буде почекати, доки підтягнеться сертифікат. І тут починається найцікавіше: вперше додаток може видати помилку. Це означає, що вам потрібно пробувати ще раз, оскільки система перевантажена. Другим варіантом може бути, що Дія надішле вам повідомлення, що вас немає в базі даних Міністерства охорони здоров’я і вам потрібно звернутися до сімейного лікаря. З цього місця готуйтеся проходити квест.

5. Приступимо: потрібно обов’язково взяти талончик або просто потрапити до сімейного лікаря. Далі на прийомі попросити перевірити вашу декларацію. Обов’язково потрібно звірити ІПН та ваш номер телефону в декларації – він повинен співпадати з телефоном, зазначеним у додатку банку.

6. Сімейний лікар може сказати, що телефон змінюють лише через Міністерство охорони здоров’я. Це не так, у практиках звернень, що надійшли до нас, людям змінювали номер телефону на місці у сімейного лікаря.

7. Не зайвим буде подати заявку до самого Міністерства охорони здоров’я України, це також можна зробити у додатку «Дія». Вибираємо в меню пункт «Служба підтримки», далі вибираємо месенджер (Телеграм, Фейсбук або Вайбер), переходимо в бот, натискаємо «Поїхали»: «COVID-сертифікат» – «Не підтягнувся» – – “Заповнити форму”. Повністю заповнюємо поля форми. Далі форма надасть вам номер заявки та телефон гарячої лінії МОЗу, де можна буде перевірити статус заявки», – розповів Юрій Сімонов.

Депутат обласної ради підсумував, що наявність електронних сертифікатів дозволяє вільно переміщатися як в Україні, так і в країни, які відкриті для відвідування нашими громадянами.

Раніше “Лица” писали:

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: