Дніпропетровський аеропорт стане ключовим інфраструктурним проектом в області і другим за значимістю аеропортом країни.
Про це 21 вересня під час прес-конференції за підсумками року роботи заявив голова Дніпропетровської обласної адміністрації Олександр Бондаренко.
За рік роботи Олександрові Бондаренку вдалося розробити ефективну модель державно- приватного партнерства і залучити українського інвестора для будівництва Дніпропетровського аеропорту. Держава взяла на себе зобов’язання побудувати смугу довжиною 3,2 км, а приватний інвестор DCH (група Олександра Ярославського) – побудує термінал і притермінальну зону.
Нагадуємо, на Дніпропетровщині вже розпочали будівництво аеропорту. Роботи розпочалися 15 вересня 2020 року. Передбачається, що аеропорт буде добудований за 36 місяців.
«Один долар, інвестований в аеропортовий сервіс, повертає в бюджет регіону 3 долари», – вважає глава ОДА Бондаренко.
Інвестиція держави складе 5,7 млрд гривень, DHC інвестує близько 100 млн доларів. Згідно з проектом, аеропорт буде оснащений найпотужнішою системою навігації, яка здатна, приймати літаки в найтуманніші і нелітні дні. Також Дніпропетровськ стане запасним майданчиком для посадки габаритних літаків типу «Boeing 777» і «Airbus А380».
За його словами, модель державного-приватного партнерства аеропорту може бути використана і в інших інфраструктурних проектах. Зараз команда губернатора аналізує можливості для залучення приватного інвестора в систему водопостачання і мережу медичних центрів.
Бондаренко відзвітував про результати програми «Велике будівництво»: за рік відремонтували 320 кілометрів доріг, 6 кілометрів водогону, відремонтували 5 нових шкіл і побудували 5 нових стадіонів.
«На сьогоднішній день Дніпропетровська область лідирує за обсягами реалізації інфраструктурних проектів, навіть незважаючи на те, що 130 млн гривень були витрачені на мінімізацію та запобігання наслідків пандемії», – підсумував глава ОДА.