Підприємців готельно-ресторанної сфери запрошують на дводенний інтенсив

15 квітня 2021 о 17:20 - 649

Avataradmin


Підприємців готельно-ресторанної сфери запрошують на дводенний інтенсив

Підприємців сфери гостинності запрошують до участі у дводенному безкоштовному інтенсиві, який відбудеться 27-28 квітня 2021 року, під час якого обговорять основні виклики готельно-ресторанної сфери:

– які трансформації чекають бізнеси;

– до чого потрібно швидко адаптуватись;

– найближчі перспективи.

В перший день підіймуть тему маркетингових понять та обговорять з учасниками базу, яка необхідна маркетологу та власнику, щоб створювати продукти та управляти брендом.

Другого дня сконцентруються на інструментах та підходах: дієвих стратегіях та як їх застосувати для власного бізнесу.

Програмою дводенного вебінару планується розгляд наступних питань:

  1. Нові виклики для брендів. Як змінився ринок і як брендам адаптуватись до нових реалій. Що очікує готелі та ресторани у 2021 році.
  2. Поняття бренду. Для чого бренду стратегія:

– Що таке бренд

– Важливість бренд платформи. Її основні атрибути;

– Маркетинг-мікс: визначаємо, створюємо, адаптуємо;

– Стратегія та позиціонування. Як відповідати новим реаліям.

  1. Операційний маркетинг:

– Маркетинговий план та календар;

– Бюджетування;

– Інструменти локального маркетингу;

– Що аналізувати?

  1. Маркетингові інструменти та канали:

– Комунікаційна стратегія. Як обрати канали комунікації і дієві інструменти для вашого закладу та сформувати бюджет;

– Просування окремих сервісів та напрямків. Доставка та нові продукти

– SMM та робота з інфлюєнсерами;

– Репутація та зворотній зв’язок;

– Чи потрібна вам маркетингова команда?

Тренерка: Тетяна Філіпович, керівниця відділу маркетингу і комунікацій готельного оператора Premier Hotels and Resorts:

– Більше 15 років у PR-комунікаціях і маркетингу;

– З 2012 року в HoReCa: просування бренду «Проект 900», корпорація МИРС;

– Маркетинг-директор мережі ресторанів італійської та японської кухні «Мафія», Casta, Georgia;

– Запуск і управління маркетингом ресторанних проєктів «BAO», «Гра з вогнем», «NĂM»;

– 6 років досвіду просування бренду мобільного ритейлера «Мобілочка».

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.

Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Регіональні партнери ініціативи:

Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата \ Cherkasy CCI, Кіровоградська торгово-промислова палата

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на dnipro@bisc.org.ua .

Нагадаємо, у Дніпрі презентували COVID-19 «Бізнес-Клініку».

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: