Підприємців сфери гостинності запрошують до участі у дводенному безкоштовному інтенсиві, який відбудеться 27-28 квітня 2021 року, під час якого обговорять основні виклики готельно-ресторанної сфери:
– які трансформації чекають бізнеси;
– до чого потрібно швидко адаптуватись;
– найближчі перспективи.
В перший день підіймуть тему маркетингових понять та обговорять з учасниками базу, яка необхідна маркетологу та власнику, щоб створювати продукти та управляти брендом.
Другого дня сконцентруються на інструментах та підходах: дієвих стратегіях та як їх застосувати для власного бізнесу.
Програмою дводенного вебінару планується розгляд наступних питань:
- Нові виклики для брендів. Як змінився ринок і як брендам адаптуватись до нових реалій. Що очікує готелі та ресторани у 2021 році.
- Поняття бренду. Для чого бренду стратегія:
– Що таке бренд
– Важливість бренд платформи. Її основні атрибути;
– Маркетинг-мікс: визначаємо, створюємо, адаптуємо;
– Стратегія та позиціонування. Як відповідати новим реаліям.
- Операційний маркетинг:
– Маркетинговий план та календар;
– Бюджетування;
– Інструменти локального маркетингу;
– Що аналізувати?
- Маркетингові інструменти та канали:
– Комунікаційна стратегія. Як обрати канали комунікації і дієві інструменти для вашого закладу та сформувати бюджет;
– Просування окремих сервісів та напрямків. Доставка та нові продукти
– SMM та робота з інфлюєнсерами;
– Репутація та зворотній зв’язок;
– Чи потрібна вам маркетингова команда?
Тренерка: Тетяна Філіпович, керівниця відділу маркетингу і комунікацій готельного оператора Premier Hotels and Resorts:
– Більше 15 років у PR-комунікаціях і маркетингу;
– З 2012 року в HoReCa: просування бренду «Проект 900», корпорація МИРС;
– Маркетинг-директор мережі ресторанів італійської та японської кухні «Мафія», Casta, Georgia;
– Запуск і управління маркетингом ресторанних проєктів «BAO», «Гра з вогнем», «NĂM»;
– 6 років досвіду просування бренду мобільного ритейлера «Мобілочка».
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.
Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Регіональні партнери ініціативи:
Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата \ Cherkasy CCI, Кіровоградська торгово-промислова палата
У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на dnipro@bisc.org.ua .
Нагадаємо, у Дніпрі презентували COVID-19 «Бізнес-Клініку».