COVID-19 «Бізнес-клініка»: для представників промислових підприємств провели тренінг щодо маркетингу

21 травня 2021 о 09:04 - 824

Andrey FedorovAndrey Fedorov


COVID-19 «Бізнес-клініка»: для представників промислових підприємств провели тренінг щодо маркетингу

19-20 травня в режимі онлайн відбувся тренінг для представників промисловості «Сила маркетингу для промислових підприємств».

Про це повідомила Дніпропетровська торгово-промислова палата (ДТПП), яка організувала захід в рамках ініціативи COVID-19 «Бізнес-Клініки».

Промисловий маркетинг (B2B) значно відрізняється від маркетингу для споживача (В2С), це два різних табори, тому й потребують різних підходів, особливої маркетингової, а значить, й рекламної стратегії. Як в офлайні, так і в онлайновому просторі.

Про це розповіли тренери Maria Saifudinova, маркетинг-консультантка, CEO MAD Heads Association, і Ольга Купліванчук, маркетологиня MAD Heads Association, консультантка з маркетингових стратегій і комунікацій.

На вебінарі учасники дізналися, як проводити аналіз ринку, внутрішніх ресурсів, конкурентів, цільової аудиторії, каналів продажів.

Розібрали основні принципи клієнтоорієнтованості і пошуку партнерів, розглянули, де, на яких віртуальних майданчиках клієнти можуть знайти підприємство, отримали працюючи інструменти для розробки маркетингового бюджету та оцінки його ефективності, тощо.

Чимало часу на тренінгу приділили цифровому маркетингу для підприємств як головному тренду сьогодення.

«В результаті навчання представники бізнесу отримали знання, які допоможуть їм розробити успішну маркетингову стратегію для своїх підприємств, тим самим отримати більше клієнтів і збільшити прибуток», – зазначають в Дніпропетровській торгово-промисловій палаті.

Нагадаємо, представників промислових підприємств запрошували на безкоштовний практикум щодо маркетингу.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: