Представників промислових підприємств запрошують на безкоштовний практикум щодо маркетингу

29 квітня 2021 о 13:08 - 412

Andrey FedorovAndrey Fedorov


Представників промислових підприємств запрошують на безкоштовний практикум щодо маркетингу

19-20 травня відбудеться дводенний безкоштовний онлайн-практикум для керівників та власників бізнесу (або делегованих ними менеджерів) промислових підприємств «Сила маркетингу для промислових підприємств».

Про це у Facebook повідомила Дніпропетровська торгово-промислова палата.

Впродовж тренінгу:

– дізнаємось, як проводити аудит та оптимізацію маркетингової стратегії; зрозуміємо, навіщо потрібен аудит;

– проведемо аудит збуту та продуктів;

– розберемо основні принципи клієнтоорієнтованості;

– з’ясуємо, як зробити план розвитку та обслуговування клієнтської бази;

– дізнаємось, де шукати клієнтів нашого продукту;

– отримаємо працюючі інструменти для розробки маркетингового бюджету та маркетинг плану;

– розрахуємо ефективність використання маркетингового бюджету та ефективність каналів збуту;

– розглянемо особливості цифрового маркетингу для промислових підприємств, e-commerce.

– Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на dnipro@bisc.org.ua.

«Маркетинг – це не просто модне слово. Це стратегічна риса підприємства, яка має відповідати на бізнес-запитання та допомагати приймати рішення, пов’язані з освоєнням нової продукції, часом виходу з нею на ринки, диверсифікацією напрямів своєї діяльності, тобто саме з існуванням компанії на ринку.

Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальний успіх на ринку, особливо зараз, коли COVID-19 охопив весь світ, коли міжнародна економіка зіткнулась з безліччю випробувань та обмежень.

Стратегічне бачення розвитку компанії, доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення та планування маркетингових активностей – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки, збільшенням обсягу продаж. Сучасні маркетингові технології дозволяють досягнути цієї мети. Головне – вміти користуватись цими інструментами та завчасно оцінювати їх ефективність для прийняття обґрунтованих господарських рішень», – зазначають організатори.

Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.

Нагадаємо, з’явився перший випуск рекомендацій для підприємців в рамках «Бізнес-клініки».

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: