Чорнобиль стає брендом: створено логотип зони відчуження

22 лютого 2021 о 08:30 - 1245
Чорнобиль стає брендом: створено логотип зони відчуження

За майже 35 років Чорнобиль перетворився з міста майбутнього на місце пам’яті. Весь цей час він нагадував, яка насправді ціна людської помилки.

Перетворити Чорнобиль на «туристичний магніт» хочуть у Міністерстві захисту довкілля та природних ресурсів. Про наміри чиновників повідомляє Урядовий портал.

«Сьогодні ми впевнені, зона відчуження має нести не лише спогади про страшну катастрофу, яка розділила світ на до і після. Вона має стати туристичним магнітом з місцями пам’яті та унікальною культурною спадщиною. Місцем, побачити і відчути яке, має кожен. Світ невпинно змінюється і Чорнобиль має змінюватися разом із ним», — заявив перший заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський.

Бренд зони відчуження було представлено 19 лютого у Києві за участю заступника голови Державного агентства України з управління Зоною відчуження Максима Шевчука, першого заступника Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдана Боруховського та голови Державного агентства розвитку туризму Маряна Олеськіва.

Головна особливість запропонованого логотипу: з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.

Раніше ми також писали: Вирубка лісу та радіаційний металобрухт: Чорнобиль, про який ви не знали.

Поділитися: