Абонентська служба КП «Дніпроводоканал» призупинила роботу через COVID-19

23 жовтня 2020 о 16:00 - 1900

adminadmin


Абонентська служба КП «Дніпроводоканал» призупинила роботу через COVID-19

22 жовтня на офіційному сайті КП «Дніпроводоканал» та сторінці у Facebook з’явився допис, у якому споживачів послуг попередили, що будь-яке безпосереднє спілкування фахівців абонентської служби КП «Дніпроводоканал» із ними буде тимчасово зупинене. Причина — загроза розповсюдження коронавірусної хвороби.

Проте ці обмеження поки що відносяться тільки до абонентської служби АНД району, розташованої на вул. Соф’ї Ковалевської, 78.

Приймання показників приладів обліку буде здійснюватися за допомогою мережі Інтернет — через особовий кабінет та електронну пошту підприємства, або в телефонному режимі за наступними номерами:

  • (050) 340-49-88;
  • (067) 351-10-46.

Бюджетні установи, юридичні особи та ФОПи зможуть отримати рахунки на оплату послуг в електронному режимі. Для цього їм буде потрібно звернутись до КП «Дніпроводоканал» з письмовою заявою будь-яким зручним способом, наприклад:

  • заповнити спеціальну форму, розміщену на офіційному сайті підприємства;
  • надіслати письмове звернення за допомогою офіційної електронної пошти КП «Дніпроводоканал»;
  • залишити письмове звернення у скриньці, розташованій в адміністративній будівлі КП «Дніпроводоканал» за адресою вул. Троїцька, 21А.

В письмовому звернені на отримання рахунку в електронному режимі обов’язково потрібно зазначити:

  • номер договору;
  • найменування підприємства;
  • адресу підприємства;
  • номер телефону контактної особи;
  • електронну адресу, на яку надалі будуть надсилатись рахунки.

Раніше ми повідомляли, що біохакерка з Дніпра сумісно з однодумцями зі США створила першу українську вакцину проти COVID-19, проте через брак клінічних дослідів у масове виробництво її поки що випускати не будуть.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: