У Дніпрі працює низка каналів комунікації з департаментом транспорту і транспортної інфраструктури міської ради. Через них мешканці можуть звернутися, подати скарги і пропозиції.
Про це повідомляє Дніпровська міськрада.
Офіційні сторінки департаменту створені у Faceboоk, Instagram і Telegram.
«Електронні канали комунікації максимально зручні для мешканців, а нам допомагають оперативно реагувати на ті чи інші проблеми у роботі громадського транспорту, а значить і покращувати обслуговування пасажирів. Від 2020 року до департаменту через телеграм-канал надійшло понад 12 тис. звернень, більшість з них (7,5 тис.) – скарги на недотримання інтервалів руху, невдоволення діями водіїв. Так, наприклад, було звільнено 48 водіїв автобусів за результатами скарг на їхні дії або бездіяльність. Але й багато було вдячних звернень, слушних пропозицій, зокрема й щодо подовження тих чи інших маршрутів тощо», – розповів під час прямої лінії 17 березня спеціаліст сектору контролю та моніторингу департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков.
Представник мерії також додав, що звернутися до департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міськради можна напряму ((056) 745 75 50) або через контакт-центр: +38 (056)732 12 12, +38 (095)732 12 12, +38 (096)732 12 12, +38 (073)732 12 12 , а також через сайт.
Сторінка містить посилання для завантаження додатку «Міський контакт-центр» для смартфонів.
Раніше “Лица” писали: Тролейбуси – лазурові, трамваї – гранатові, автобуси – жовтогарячі. У Дніпрі брендують транспорт.