Про це пише Financial Times.
За даними видання, що на території України необхідну продукцію випускали близько 40 заводів. За оцінками AutoAnalysis, вони забезпечували 20% європейських поставок дротів. Ці запчастини також виробляються в інших країнах Східної Європи та у Північній Африці. Зокрема, автоконцерн BMW зупинив роботу двох заводів у Німеччині та заводу Mini у Великій Британії. Водночас у Volkswagen зазначили, що 9 із 11 її постачальників в Україні продовжують роботу, але знизили потужність.
Як зазначається, дроти вважаються не найважливішим компонентом, але без них неможливо розпочати збірку автомобіля. До того ж вони виробляються за індивідуальним замовленням, адже кожна марка авто має свої особливі дроти.
Раніше «Лица» також писали про те, що українські компанії готуються до порізки російських танків на металобрухт.