27 українських компаній взяли участь у онлайн торговій місії до Японії та провели 47 бізнес-зустрічей (B2B|) з японськими імпортерами, серед яких – ключові гравці галузі: Sumitomo, Toyota Tsusho, Toyotsu Tsusho, Takara Shoji.
Висновки та спостереження:
– Українські солодощі, мед та снеки — в списку топ-запитів від японських імпортерів;
– Торгова Місія пройшла під лозунгом Consistency Pays Off, або «Послідовність приносить результат». Для 90% виробників вже цілком зрозуміло, що очікування результату «сьогодні – на завтра» не є робочим підходом в контексті Україно-Японських торгових відносин;
– Ми провели попередній аналіз результатів Місії та поспілкувались з учасників Торгової Місії — більшість виробників підтвердили бажання послідовно просуватися до перших поставок в Японію;
– Онлайн формат — на сьогодні лишається найефективнішим засобом спілкування з новими партнерами. Онлайн не є №1 бажаним форматом, але учасники призвичаюються до нього;
– Технічна сторона – веб-платформа спрацювала в цілому ефективно. Були робочі моменти, в яких зусилля команди COIN завжди дозволяли оперативно знаходити рішення для проведення запланованих В2В зустрічей.
У планах – наступна онлайн-місія з представниками країн Північно-Східної Азії.
Нагадаємо, Держпродспоживслужба очікує відкриття ринків Японії та Аргентини для українського молока.