Українські солодощі, мед та снеки – в списку топ-запитів від японських імпортерів

09 березня 2021 о 12:58 - 1701

Avataradmin


Українські солодощі, мед та снеки – в списку топ-запитів від японських імпортерів

27 українських компаній взяли участь у онлайн торговій місії до Японії та провели 47 бізнес-зустрічей (B2B|) з японськими імпортерами, серед яких – ключові гравці галузі: Sumitomo, Toyota Tsusho, Toyotsu Tsusho, Takara Shoji.

Висновки та спостереження:

– Українські солодощі, мед та снеки —  в списку топ-запитів від японських імпортерів;

– Торгова Місія пройшла під лозунгом Consistency Pays Off, або «Послідовність приносить результат». Для 90% виробників вже цілком зрозуміло, що очікування результату «сьогодні – на завтра» не є робочим підходом в контексті Україно-Японських торгових відносин;

– Ми провели попередній аналіз результатів Місії та поспілкувались з учасників Торгової Місії — більшість виробників  підтвердили бажання послідовно просуватися до перших поставок в Японію;

– Онлайн формат  —  на сьогодні лишається найефективнішим засобом спілкування з новими партнерами. Онлайн не є №1 бажаним форматом, але учасники призвичаюються до нього;

– Технічна сторона – веб-платформа спрацювала в цілому ефективно. Були робочі моменти, в яких зусилля команди COIN завжди дозволяли оперативно знаходити рішення для проведення запланованих В2В зустрічей.

У планах – наступна онлайн-місія з представниками країн Північно-Східної Азії.

Нагадаємо, Держпродспоживслужба очікує відкриття ринків Японії та Аргентини для українського молока.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: