Підприємцям розповіли, як зробити виставку ефективним інструментом продажу

16 жовтня 2020 о 22:06 - 1713

Andrey FedorovAndrey Fedorov


Підприємцям розповіли, як зробити виставку ефективним інструментом продажу

Дніпропетровська торгово-промислова палата нагадує про поради національних консультантів проєкту Міжнародного Торгового Центру (ITC) «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості», з яким співпрацює з 2019 року.

Отже, як зробити захід ефективним, успішним з першого дня:

«Перш за все, необхідно чітко спланувати свою роботу. До виставки, під час виставки та після неї. Виставковий проєкт повинен успішно реалізуватися з першого дня.

Ще до виставки необхідно провести аудит продукції, яку збираєтесь експортувати. Чим краще ви зрозумієте переваги та особливості власного товару, тим легше й продуктивніше можна буде працювати на виставковому заході. Одним з ефективних методів для такого аудиту є SWOT-аналіз, який дозволяє швидко виявити сильні та слабкі сторони товару.

Детально розрахуйте бюджет виставки.

Проведіть технічну підготовку стенду і заздалегідь протестуйте роботу всього обладнання.

Підготуйте працівників до роботи на заході за чек-листом. На виставці вас очікує 5 груп контактів і  кожна з них вимагає особливої взаємодії. Наявних партнерів повідомте про участь у виставці. Якщо ви перебуваєте з ними в стадії підписання договору – заплануйте підписання прямо на вашому стенді.

Запросіть їх на презентацію новинок. Подаруйте бізнес-сувенір. Для потенційних партнерів підготуйте коротку презентацію переваг і новинок. Для журналістів продумайте інтерв’ю, підготуйте тези, цифри, факти, призначте відповідального спікера.

Для роботи з конкурентами поновіть інформацію щодо кожного, підготуйте інструкцію для відповідей на незручні питання, складіть свої питання до них. А для випадкових відвідувачів зробіть підказку-листівку про свій товар, де можна його придбати.

За сучасними світовими тенденціями на виставковому стенді не повинно бути у вільному доступі ніякої рекламної роздавальної поліграфії.

Сьогодні алгоритм дій такий: стендисти проводять первинний фейс-контроль відвідувача, спілкуються з ним, оцінюють адекватність і професіоналізм. Пропонують залишити інформацію про себе, заповнюють анкету, визначають можливі взаємні інтереси. І тільки після цього роблять підбір матеріалу, який необхідно надати потенційному клієнту.

Після виставки необхідно одразу починати готуватися до нової виставки. Треба продовжувати працювати над закріпленням зв’язків і розвитком стосунків з новими клієнтами і партнерами. Робота на виставці не закінчується з її закриттям. Зв’язки, отримані на заході, необхідно розвивати. Цьому допоможе складений план роботи за встановленими контактами, які треба поділити на «гарячі», «теплі» і «холодні». Не слід затягувати дзвінки потенційним клієнтам з виставкової бази. Це може звести нанівець усі попередні зусилля.

Заробляйте на виставковому проєкті гроші, отримуйте запити від покупців, підвищуйте імідж своєї компанії, створюйте фундамент для будування сервісу світового рівня. Використовуйте виставку на 100%!

І не забудьте про оформлення карнета АТА – документу про тимчасове переміщення зразків товарів, що пропонуються, засобів реклами тощо», – передає інформацію Дніпропетровська торгово-промислова палата.

Нагадаємо, підприємцям розповіли, де можна підвищити кваліфікацію.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: