Молодь Дніпропетровщини, а також з Донецької, Запорізької, Луганської чи Харківської областей з-поміж переселенців віком від 19 до 29 років запрошують на безкоштовний воркшоп.
Про це повідомляє Рrostir.ua.
Учасників навчатимуть теорії медіакампаній, обговорять приклади успішних і не дуже кампаній на соціальні теми, а також передбачена робота в групах над власними ідеями.
«Можливо, саме твої креативні розробки стануть основою загальнонаціональної інформаційної кампанії», – обіцяють організатори.
Спікерка – Ольга Малиш, засновниця Friends of Brands. Ця подія стала можливою завдяки підтримці Державного департаменту США та IREX. Вміст є виключною відповідальністю Благодійного Фонду «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» і не обов’язково відображає погляди IREX або Державного департаменту США.
Заповнити анкету можна за цим посиланням.
Кінцевий термін прийому анкет – 7 травня включно.
Нагадаємо, на Дніпропетровщині влада поцікавилась у молоді, що її хвилює.