Зловмисники дзвонили своїм жертвам схиляли їх надавати інформацію про номери карток з зазначенням CVV-коду.
Зрозуміло, що коли шахраї отримували бажане з грошима на своїх картках довірливі жертви могли попрощатися, пишуть у прокуратурі.
Схиляли громадян до цього спеціально навчені люди, яких організатори шахрайського call-центру підшукували з непрацюючих молодих людей. Ватажки злочинного угрупування проводили для них інструктажі щодо ведення розмов з потенційною жертвою.
Й в наймитів все непогано виходило: використовуючи спеціальне комп’ютерне обладнання та відомості про клієнтів банків, зловмисники під різними приводами схиляли жертв надавати їм інформацію про номери карток з зазначенням CVV-коду, що давало змогу миттєво переказувати кошти на електронний гаманець шахраїв.
А ще одним з вивертів шахраїв було схиляння ошуканого до переведення коштів на так званий «резервний розрахунковий рахунок». Надалі ці гроші конвертувалися в готівкову форму та розподілялися між членами банди.
Під час проведення обшуків у орендованому приміщенні у Кривому Розі правоохоронці вилучили 25 системних блоків, мобільні телефони, “чорну” документацію тощо. Досудове розслідування триває.
Раніше ми повідомляли про те, що СБУ виявила схему викрадення коштів з онлайн-гаманців.