Міський канал Дніпра витратить 2 мільйона гривень на своє просування

28 липня 2020 о 14:30 - 917

adminadmin


Міський канал Дніпра витратить 2 мільйона гривень на своє просування

Комунальне підприємство «Дніпровська міська студія телебачення» Дніпровської міської ради (комунальний телеканал «Дніпро ТВ») оголосило тендер на послуги з розміщення у мережі Інтернет на сторінках заголовків новин, що ведуть на інтернет-сторінки сайту ЗМІ.

Пропозиції від можливих підрядників приймаються до 31 липня. У цей же день буде проведено аукціон.

Згідно з тендерною документацією, послуги мають бути надані до кінця поточного року. Мають бути проведені такі роботи:

1. Створення каналів комунікацій у соціальних мережах Facebook/ YouTube/ Instagram/ Telegram:
– не менше 10 YouTube каналів
– не менше 15 сторінок Facebook
– не менше 5 Instagram аккаунтів
– не менше 4 Telegram каналів

Створення включає в себе:
– розробку дизайну всіх каналів;
– SEO оптимізація всіх каналів комунікацій Дніпро ТV у соціальних мережах Facebook/ YouTube/ Instagram/ Telegram;
– SEO оптимізація всіх відео на всіх каналах;
– розробку контент –планів;
– створення та ведення рекламних кабінетів до кожного каналу комунікації;
– створення скриптів для контенту кожного проекту;
– створення технічних завдань для поточного дизайну контента під кожен проект
– методична інструкція для журналістів з приводу користування всіма каналами комунікації;
– проведення щотижневих тренінгів на предмет навчання журналістів користуванням каналами комунікацій Дніпро ТV.

Цільова аудиторія: жителі міста Дніпра.
Виконавець має запропонувати розподілення дніпрян на цільові групи, відповідно до поставлених завдань, аргументувати саме такий розподіл та сформулювати специфіку сприйняття теми кожною групою.

2. Щоденна розробка і впровадження для кожного каналу комунікації не менше 2-х інформаційних кампаній з просуванням програм та інформаційних продуктів, які виробляються Дніпро ТV, розробка щомісячних планів кампаній. Зокрема план повинен містити:
– основні цільові аудиторії, ключові повідомлення;
– креативну ідею для кожної теми;
– графік комунікаційної активності, інформаційні продукти;
– необхідні ресурси для здійснення комунікації;
– оригінальні визначення ключових показників ефективності комунікації;
– надання звітів з реалізації кампаній;
– оригінальні дизайнерські рішення для кожної кампанії.

Якісні вимоги:
– Розміщення у стрічці новин, що транслюється на інтернет-порталі www.ukr.net, заголовків (назв) статей/новин Замовника, забезпечених гіпертекстовими посиланнями, що ведуть на інтернет-сторінки сайту Замовника https://www.dnipro.tv/ на яких розміщені відповідні статті/новини (далі – Посилання), у пріоритетному порядку по відношенню до інших заголовків (назв) статей/новин, розміщених у стрічці новин;
– щохвилинне отримання Посилань із RSS-джерела Замовника;
– щоденна перевірка Посилань для правильного відображення Посилання на стрічці новин;
– щоденна перевірка тексту статей/новин, що розміщені на Інтернет-сторінках сайту Замовника, на предмет відповідності умовам розміщення у стрічці новин;
– щоденна перевірка належного функціонування Інтернет-сторінок сайту Замовника, на яких розміщені статті/новини, на предмет відповідності умовам розміщення у стрічці новин.
Кількісні вимоги:
– кількість переходів на Інтеренет сторінку https://www.dnipro.tv/ протягом 2020 року – не менше 600 000 переходів;

3. Кількісні показники: сумарна аудиторія підписників створених каналів комунікацій до 31.12.2020 повинна становити не менше 300 000 осіб, з геотаргетингом на місто Дніпро та Дніпропетровської області.
При просуванні інформаційних матеріалів Виконавець забезпечує таргетинг цільової аудиторії з метою виокремлення зі всієї потенціальної аудиторії користувачів соціальних мереж тільки ту частину цільової аудиторії, яка відповідає критеріям відбору відповідно до тематик матеріалів, що надається Замовником.
З метою розширення отримувачів інформації в мережі Інтернет в межах Дніпровського регіону Виконавець повинен забезпечити щоденне розміщення не менше 20 публікацій у соціальних мережах Facebook/ YouTube/ Instagram/ Telegram із загальним показником не менше 100 000 унікальних показів на YouTube, та 500 000 охоплень публікацій у Facebook за 1 місяць, з геотаргетингом на місто Дніпро та Дніпропетровську область.

Виконавець має запропонувати перелік показників та їх значень для вимірювання запропонованого плану комунікацій. До переліку мають входити, в тому числі, наступні показники:
– загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках інформаційно-комунікаційної кампанії, серед них – унікальні контакти;
– кількість контактів аудиторії з інформпродуктом, таргетовано розміщеним у соціальних мережах.

4. Витрати на таргетовану рекламу:
– виконавець самостійно визначає суму для кожної таргетованої рекламної кампанії, по всім каналам комунікації, для досягнення поставлених завдань;
– виконавець повинен запропонувати орієнтований щомісячний кошторис витрат на таргетовану рекламу та перелік необхідних ресурсів для забезпечення проведення кампанії.
– витрати Виконавця на таргетовану рекламу включаються в ціну Договору.
Виконавець забезпечує підготовку інформаційних матеріалів відповідно до тематик, наданих Замовником.
Формування звітів.
Під час втілення інформаційно-комунікаційної кампанії Виконавець має надавати звіти щодо перебігу кожного етапу кампанії, надавати аналіз ефективності, рекомендації щодо коригування задач комунікації, повідомлень, інформаційних продуктів, відповідно до досягнутих на звітному етапі показників ефективності.
Звіт повинен надаватися у форматі презентації PowerPoint, не менше 25 слайдів, оформлених у стилістиці комунікаційної кампанії згідно обраної креативної ідеї. Звіти надаються згідно із запитом Замовника, але не рідше 1 разу на місяць.

Відповідно до кожного поширеного матеріалу Виконавець повинен надати звіт та додаток з соціальних мереж з підтвердженням загального охоплення матеріалу та взаємодії.

Додаткові вимоги:
– підтримка, функціонування та розвиток створених каналів комунікацій 24/7.
– акредитація рекламних кабінетів для політичної реклами;
– фіксована ціна на всі послуги протягом терміну дії договору;
– відсрочка платежу 60 банківських днів;
– обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків;
– наявність спеціаліста, який має офіційний сертифікат, який підтверджує що він пройшов навчання в прогамі YouTube Сertified, та здав іспит з курсу «Залучення аудиторії». Надати копію сертифікату у вигляді сканованого файлу PDF (Portable Document Format).

Всі невраховані Виконавцем витрати оплачуються ним самостійно.

* інформація щодо переліку послуг та їх деталізації є наближеною та може змінюватись в залежності від потреб Замовника, за умови їх узгодження, без зміни вартості закупівлі.

Нагадаємо, раніше «Лица» повідомляли, що журналісти «ДніпроТВ» вкотре отримали на горіхи від містян.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: