21-22 квітня проходитиме онлайн-тренінг «Збільшення шансів виходу на експортні ринки в умовах кризи COVID-19».
Захід буде корисним для експортерів, або підприємців, які замислюються про експорт.
Дводенний онлайн-тренінг дозволить компаніям:
– визначити вплив існуючої кризи на розвиток експорту та внести зміни у експортну стратегію компанії;
– переглянути наявні експортні ринки та спрямувати зусилля на більш привабливі;
– оцінити спроможність компанії працювати на обраних ринках;
– переглянути канали розподілу та знайти шляхи підвищення їх ефективності та прибутковості;
– визначити хто є вашими партнерами та споживачами, як «дістатися» їх;
– визначити потенціал нових каналів збуту для забезпечення вашої спроможності експортувати;
– отримати нові знання у сфері швидкого продажу товарів українського виробництва за допомогою відомих електронних майданчиків.
Прості та дієві інструменти:
– Аудит спроможності компанії;
– Оцінювання потенціалу зовнішніх ринків та фокусу на більш привабливі;
– Аналіз вимог доступу товару на обраний ринок;
– Вибір моделі входу на ринок з урахуванням особливостей товару та існуючих на ринку практик;
– Вивчення каналів розподілу та основних гравців, рішення – з ким працювати та як оцінювати ефективність співпраці;
– Обчислення ціни товару на обраному ринку;
– Використання електронних майданчиків (Indiamart, Alibabа – 1688, Europages, Amazon, Ec21, ThomasNet) для розвитку експортних продажів
– Тендери на головних торгових майданчиках світу;
– Приклади ефективного розміщення компаній на світових майданчиках та безкоштовні фішки.
Співвідношення матеріалу та практичних кейсів: 50/50%
Тренери:
Перепелиця Галина – Сертифікована консультантка з експорту до країн ЄС, сертифікована консультантка та тренерка з питань технічного регулювання та доведення відповідності, Консультантка з ринкових досліджень Програми «Train the trainer» Естонського інституту маркетингу, Розробниця та тренерка навчальної програми «Export BootCamp» програми КЕУ проєкту USAID, національна консультантка з надання консалтингових послуг з питань доступу до ринків ЄС проектів ПРООН. Досвід понад 10 років, включно з двома роками міжнародного досвіду, на ринках Балканських країн.
Литвинова Євгенія – Більше 10 років досвіду роботи в управлінні. Успішно розроблено понад 20 проектів. Збільшення прибутковості компаній більш ніж в два рази. Реалізовано власні ідеї та проекти в бізнесі, які безпосередньо сприяли його зростанню і рентабельності. Досвід роботи з електронними майданчиками у різних країнах світу та просування різних товарних категорій. Створення торгових майданчиків українських товарів із відвідуваністю більше ніж 2 млн користувачів на місяць. Сертифікований тренер, практик, працює із більш ніж 45-ма країнами, аналітик, президент Клубу експортерів України.
Вебінар відбудеться в рамках проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федереальною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.
У випадку можливих запитань, прохання телефонувати за номерами (056)374-94-10 (12), або писати на dnipro@bisc.org.ua.