Департамент транспорту: за відсутність квитків у водія маршрутки адміністративну відповідальність несе пасажир

26 січня 2022 о 09:04 - 81446

EditorEditor


Департамент транспорту: за відсутність квитків у водія маршрутки адміністративну відповідальність несе пасажир

У відповідь на запит, що робити пасажиру маршрутки, якому водій не видав квиток через небажання цього робити, або відсутність квитків, та яка його відповідальність, Департамент транспорту міськради Дніпра рекомендував звертатися до Укртрансбезпеки і наголосив на адміністративній відповідальності пасажира за безквитковий проїзд.

«У разі виявлення фактів невидачі водієм квитка пасажиру, або відсутності квитків у водія, рекомендуємо звертатися до державного контролюючого органу, а саме: до Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області за адресою: вул.. Воскресеньска, 24, м. Дніпро, тел. (050) 243 40 78 та на електронну пошту : 22@dsbt.gov.ua/

Відповідальність за безквитковий проїзд, згідно із чинним законодавством, та Правил надання послуг автомобільним транспортом, покладається на пасажира відповідно до ст. 135 «Безквитковий проїзд» КУпАП».

Одначе, подібні звернення від пасажирів Укртрансбезпекою до уваги не беруться, бо, як пояснюють у відомстві, будь-які порушення на транспорті фіксуються виключно інспекторами управління при безпосередньому виконанні ними перевірки у салоні транспортного засобу. Відтак ніякі звернення пасажира, навіть підкріплені зйомкою на смартфон, не тягнуть за собою жодних юридичних наслідків для порушників.

Разом з Укртрансбезпекою, департамент транспорту згадав Нацполіцію і Держпродспоживслужбу. При зверненні у подібних випадках на 102, екіпажі передзвонюють і відмовляють у виклику через те, що маршрутка їде, а їм потрібно, щоби вона стояла. Рух маршрутки виступає нездоланною перешкодою для реакції патрульної служби. А Держпродспоживслужба пише, що це не її компетенція.

Олексій Мазур

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: