Департамент гумполітики міськради виділив більше 2 мільйонів гривень на свій піар

29 липня 2020 о 10:00 - 2780

adminadmin


Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради готовий виділити 2,2 мільйона гривень на власний піар.

Згідно з тендерною документацією, очікувана вартість робіт складає майже 2,2 мільйона гривень. Тендерні пропозиції приймаються до 12 липня. Підряднику необхідно розміщувати інформацію про діяльність чиновників департаменту гумполітики в засобах масової інформації.

До вартості розміщення  інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів в друкованих виданнях входить:

– забезпечення медіа супроводу діяльності департаменту гуманітарної політики для розміщення в друкованих виданнях:

* щомісячна розробка та впровадження оптимальної комунікаційної програми, з інформування жителів міста у суспільно-інформаційних  друкованих виданнях;

* оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні ситуації, аварії, природні лиха);

* супроводження виступів на публічних заходах представників, посадових осіб Департаменту гуманітарної політики, шляхом залучення представників друкованих ЗМІ регіонального значення (включаючи фотозйомку, виїзний журналістський супровід).

– редакційна підготовка, копірайтинг, рерайтинг, адаптація матеріалів для публікації в друкованих виданнях:

* копірайтинг та рерайтинг текстів;

* літературне редагування, вичитка та коректура текстів та інших матеріалів Замовника,  в тому числі ілюстраційних, мовою оригіналу (українською, російською);

* технічне редагування та виправлення малюнків, таблиць, схем, діаграм, формул, фотографій;

*  збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії);
*  верстання статей та ілюстраційних матеріалів у форматі та шрифтах відповідно до вимог газетного видання.

№ з/п Найменування, зміст послуг Вимоги щодо місця розміщення Кількість одиниць
 

1.

 

 

Висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики,  шляхом розміщення  рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій в пресі, в регіональних та загальноукраїнських друкованих виданнях, включає:

1) заходи з висвітленням діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації  щодо розвитку фізичної культури та спорту, соціально-гуманітарного розвитку;

2) надання послуг з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо розвитку культури;

3) послуги з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо соціально-гуманітарного розвитку, позашкільної освіти, роботи з молоддю та національно-патріотичного виховання;

4)  заходи з висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики, надання інформації про розвиток освіти в місті.

 

У друкованих виданнях (на найбільш актуальних сторінках, для регіональних читачів, залежно від заявок Замовника обсягом не менш ½ газетної шпальти):

«КП в Україні»

«Днепр Вечерний»

«АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ»

«ЗОРЯ»

«Наше Місто»

«ВІСТІ ПРИДНІПРОВ’Я»

«Горожанин плюс»

«Теледом»

«Телескоп»

«Теленеделя»

 

20 послуга (публікацій)

у друкованих виданнях, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника

 

  • На радіо:

Детальний опис послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики: 

Висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики шляхом розміщення  рекламно-інформаційних матеріалів  в ефірі радіостанцій, включає:

1) заходи з висвітленням діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації  щодо розвитку фізичної культури та спорту, соціально-гуманітарного розвитку;

2) надання послуг з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо розвитку культури;

3) послуги з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо соціально-гуманітарного розвитку, позашкільної освіти, роботи з молоддю та національно-патріотичного виховання;

4)  заходи з висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики, надання інформації про розвиток освіти в місті.

До вартості розміщення  інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів в ефірі радіостанцій входить:

забезпечення медіа супроводу діяльності департаменту гуманітарної політики для розміщення в ефірі радіостанцій:

* щомісячна розробка оптимальної комунікаційної стратегії з інформування жителів міста, для сприяння підвищення інформування населення, що охоплюватиме ключові цілі комунікацій та цільову аудиторію;

* оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні ситуації, аварії, природні лиха).

– копірайтинг, адаптація  матеріалів для розміщення в ефірі радіостанцій, студійний аудіо запис:

*  копірайтинг текстів інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів;

*  збір та/або виготовлення необхідного матеріалу (в тому числі студійний аудіо запис інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів, підбір формату запису аудіо матеріалу та дикторських голосів, згідно теми та змісту аудіо продукту);

* адаптація інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів до формату та вимог радіостанцій.)

№ з/п Найменування, зміст послуг Вимоги щодо місця розміщення Кількість послуг
1.

 

 

Висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики,  шляхом розміщення  рекламно-інформаційних матеріалів, в ефірі радіостанцій:

1) заходи з висвітленням діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації  щодо розвитку фізичної культури та спорту, соціально-гуманітарного розвитку;

2) надання послуг з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо розвитку культури;

3) послуги з висвітлення діяльності та підтримки взаємодії зі ЗМІ для надання інформації щодо соціально-гуманітарного розвитку, позашкільної освіти, роботи з молоддю та національно-патріотичного виховання;

4) заходи з висвітлення діяльності департаменту гуманітарної політики, надання інформації про розвиток освіти в місті.

 

Інформаційні повідомлення  (одиниця виміру – вихід, хронометраж виходу – до 60 секунд)

на обов’язкових радіостанціях:

 

«ХIT FM», 102,0 МГц

«Радіо Relax», 88,5 Мгц

«Радіо РОКС», 90,5 МГц

«Кіss FM», 106,8 МГц

«Русскоерадио-«Украина», 101,1 МГц

«Радіо Мелодія», 90,1 МГц

 

360

послуг

(виходів/розміщень) –
загальна кількість інформаційних повідомлень на обов’язкових радіостанціях, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника.

 

Рекламно-інформаційні матеріали

(одиниця виміру –  вихід, хронометраж виходу – до 30 секунд) на обов’язкових радіостанціях:

 

«ХIT FM», 102,0 МГц

«Радіо Relax», 88,5 Мгц

«Радіо РОКС», 90,5 МГц

«Кіss FM», 106,8 МГц

«Русскоерадио-«Украина», 101,1 МГц

«Радіо Мелодія», 90,1 МГц

460

послуг

(виходів/розміщень) –
загальна кількість рекламно-інформаційних матеріалів на обов’язкових радіостанціях, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника

Раніше «Лица» повідомляли, що 37 ЗМІ отримають 14 мільйонів гривень на піар Дніпровської міськради.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: