Бізнес-радниця Спілки жінок-підприємниць з Канади надала поради щодо вдосконалення бренду

12 жовтня 2020 о 21:15 - 2081

Andrey FedorovAndrey Fedorov


Бізнес-радниця Спілки жінок-підприємниць з Канади надала поради щодо вдосконалення бренду

7 жовтня для представників малого та середнього бізнесу Дніпропетровщини провели безкоштовний вебінар «Як ефективно розвивати власний бренд в еру цифрових технологій», про це повідомляє Дніпропетровська торгово-промислова палата.

Спікерка заходу Дженіфер Горват – бізнес-радниця Спілки жінок-підприємниць провінції Альберта (Канада) та засновниця консалтингової компанії HeartLifted, яка має величезний досвід роботи з жіночими малими та середніми бізнесами.

Під час вебінару Дженіфер допомогла розібратися з тим, що власне є брендом компанії, які елементи сприяють створенню сильного бренду та надала дієві поради представникам бізнесу щодо вдосконалення  бренду їх компаній.

«Бренд – це набір очікувань, спогадів, історій і відносин, які, разом узяті, відповідають за вибір споживача. Це також поєднання цінностей, обіцянок та ідентифікаторів. Він включає в себе відчутні елементи і невисловлені, невидимі речі, такі як емоції, бажання і самооцінка. Бренд потрібен не всім. Тільки компаніям з довгостроковими перспективами, які планують постійно розвивати і покращувати свій продукт», – йшлося на вебінарі.

Основні елементи бренду – це набір невеликих деталей, за допомогою яких споживачі відрізняють одну компанію від іншої:

  1. Назва. Це обов’язковий елемент навіть для найменшої компанії, яка хоче працювати і планує стати чимось більшим, ніж мікрочастинкою на ринку.
  2. Логотип. Це те, що дозволяє впізнати ваш продукт із сотні подібних. Він займає центральне місце в дизайні торгової марки. Логотип розробляють з урахуванням ціннісного пропозиції і цільового клієнта компанії. Оскільки це буде один з найбільш важливих візуальних елементів, важливо продумати все: кольори, розмір, шрифт. При розробці логотипу бренду потрібно враховувати місця, де він може відображатися. Логотип повинен бути достатньо гнучким, щоб відмінно виглядати на величезному рекламному щиті чи у вигляді зменшеного значка в соціальних мережах.
  3. Колір і колірна гамма. Колір є переважаючим елементом ідентифікації та асоціації з брендом. Він – складова фірмового стилю. На ньому засновані перші враження клієнтів від бренду. Крім того, колір допомагає при створенні ідентичності для компанії. Кольори передають емоції, почуття і переживання. Колірна палітра повинна бути простою, всього від 1 до 3 основних кольорів. Знання про емоції, які передаються певними кольорами, допоможе вибрати привабливі, відповідні саме вашому бренду кольори.
  4. Шрифт. При правильному використанні шрифт може передати певний настрій або почуття. Використання шрифтів, які добре читаються, дружелюбно налаштовують споживачів, дозволяючи їм швидше прочитати і зрозуміти назву компанії, слоган або повідомлення. Якщо шрифти занадто малі або стиснуті, всі написи клієнт проігнорує.
  5. Слоган. Він прямий і лаконічний, складається з двох або трьох слів, може бути надихаючим і пов’язувати бренд з його метою. Хороший слоган допомагає відзначитися від інших компаній, які надають схожі продукти. Коли ви використовуєте слоган досить довго, він може стати однією з найбільш пам’ятних частин вашої особистості. Аудиторія може навіть частіше пам’ятати ваш слоган, ніж назву вашої компанії. Слоган важливий для бренду, тому що він – ідеальний ресурс для підтримки і зміцнення позиціонування бренду.
  6. Місія. Місія бренду – це про те, як і в чому саме ваша компанія робить світ, життя людей краще. Місія бренду необхідна компаніям, які планують її використовувати в маркетингу, сервісі, бізнес-процесах, продукті.
  7. Позиціонування. Позиціонування компанії – озвучування того, для кого призначений продукт і чому він краще, ніж у конкурентів. Визначення цих елементів допоможуть при розробці логотипу, виборі кольорової палітри, слогана та інших деталей, які надають бренду індивідуальності. Місія і позиціонування бренду базуються на даних досліджень ринку і цільової аудиторії. Це те, що вам потрібно знати, щоб створити ефективний маркетинг і бути успішним в бізнесі.
  8. УТП. Коли споживач заходить до магазину, він постає перед вибором, який товар взяти – в тій упаковці чи в іншій. Цей вибір може бути складним процесом. Ось чому ваша робота полягає в тому, щоб допомогти покупцям, зробивши свою унікальну торгову пропозицію очевидною і незабутньою. Так споживачі зможуть точно визначити переваги вашого продукту. УТП допомагає запам’ятатися на переповненому ринку. Важливо знати, що вас відрізняє і робить вас краще, ніж конкурентів. Володіючи ясним УТП, ваш брендинг і маркетинг сильніші, тому що у вас є чітке повідомлення, яке зрозуміло і помітно споживачам. Крім того, УТП допомагає визначити чіткий напрямок бізнесу.
  9. Легенда – це історія появи і розвитку бренду. Вона включає місію, цінності, УТП, позиціонування. Легенда бренду – це та основа, на якій ви будуєте свої взаємини зі споживачами. Ви розповідаєте їм історії, які викликають емоційний відгук, і завдяки цьому бренд залишається в їх пам’яті. Завдяки історії споживач бачить товар в новому світлі. Він вибирає не тільки сам продукт, а й все те, що йде разом з ним «в пакеті»: місію та цінності компанії, її репутацію, посил, з яким був створений продукт, його унікальність і т. ін.

Раніше «Лица» повідомляли, що бізнес-радниця Спілки жінок-підприємниць з Канади розкаже про те, як розвивати власний бренд.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: