Комунальний телеканал Дніпра поширює фейки про конкурента Філатова

26 червень 2020 о 17:04 - 3515

adminadmin


Комунальний телеканал «Дніпро ТВ», який фінансується за кошти міського бюджету, розповсюдив неправдиву інформацію про народного депутата України від партії «Слуга Народу» Максима Бужанського.

У сюжеті йшла мова про спроби правоохоронних органів притягнути нардепа до відповідальності.

З’явився допис після пресконференції в міській організації партії, на якій журналістка каналу ставила відповідне запитання і отримала спростування недостовірної інформації від самого Максима Бужанського.

«Це фейк, який міська влада запустила проти мене ще на парламентських виборах через одного активіста. З того часу можна було би придумати щось більш свіже та цікаве. За 45 років життя я тричі порушив ПДР, за що був оштрафований, і один раз порушив правила зберігання зброї», – пояснив Максим Бужанський.

На підтвердження своїх слів нардеп опублікував довідку від МВС.


Однак довідка від МВС, яку надав нардеп, вочевидь, здалася телеканалу менш переконливою, аніж сумнівна інформація активіста.

Нагадаємо, Максима Бужанського називають одним з імовірних кандидатів у міські голови Дніпра від політичної партії «Слуга народу».

Раніше на розповсюдженні брехливої інформації проти можливого конкурента нинішнього очільника Дніпра була помічена газета «Наше місто», яка також отримує кошти з міського бюджету.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: