Власник компанії Steko Сергій Положай погіршив прогноз стану ринку вікон в 2020-2021

25 червень 2020 о 08:46 - 9832

adminadmin


Власник компанії Steko Сергій Положай погіршив прогноз стану ринку вікон в 2020-2021

Національний виробник металопластикових вікон завод Steko попереджає про можливе скорочення обсягів ринку в третьому і четвертому кварталах поточного року в зв’язку з можливістю настання другої осінньої хвилі пандемії.

Власник компанії Сергій Положай допускає ймовірність різкого скорочення ринку не тільки в 2020, але і в 2021 році.

На початку року, до карантину, експерти вважали, що ринок металопластикових вікон України може впасти в 2020 році на 8-10% в кількісному вираженні з 6 млн до 5,5 млн одиниць і зміститися з сегмента «економ» в сегмент «стандарт» або «преміум». Такі дані надавали «Лицям» у виробничій компанії раніше.

 

Сергій Положай

 

Навесні цього року, після оголошення карантину, національний виробник Steko зіткнувся з проблемою, коли значна частина дилерів на ринку (а у компанії їх більше 3.000) не вміють онлайн продавати населенню вікна, а з настанням перших похолодань посилюється ймовірність початку другої хвилі COVID-19.

В даний час власник і аналітики компанії обговорюють кілька песимістичних прогнозів щодо подальшої стратегічної роботі в зв’язку з ймовірністю повторного карантину в Україні, при якому ринок може скоротитися на більш ніж 20% – до рівня 4,5 млн конструкцій в рік.

«Як тільки на вулиці температура стане близькою до нуля градусів почнуться нові проблеми в продажах вікон, і це може тривати до травневих свят. Тобто зима і несезон можуть бути дуже довгими. Наше завдання зараз заробити запас, щоб і співробітники і підприємство безперебійно працювали. Ситуація ускладнюється ще й тим, що в період карантину багато українців витратили вже більшу частину своїх заощаджень», – говорить засновник Steko Сергій Положай.

При цьому він врахував, що сезон в цьому році дуже короткий, 5-6 місяців, тому дуже багато підприємств не виконають планів продажів.

Уточнюється, що в Steko зараз надолужують згаяне, так що тільки до жовтня вийде вийти на рівень минулого року, щоб забезпечити компанії і персоналу, – а значить частково і роботі дилерів, – фінансову захищеність.

«Ми не послаблюємо карантинні заходи і дотримуємося всіх правил дезінфекції. Як і раніше, страхуємо своїх людей від захворювань в страховій компанії, а температуру тіла працівників вимірюємо на вході, і кожен робить тест на затримку дихання на 20 секунд», – додає Сергій Положай.

У березні-квітні Steko максимально перевели співробітників на віддалений режим: близько 70% персоналу, серед яких співробітники торгової команди, конструкторський відділ, відділ прийому замовлень, постачання. В команду виробника навесні також додалися ще 10 медсестер для цілодобової наглядової роботи за здоров’ям співробітників.

Крім впровадження нових маркетингових ідей, в компанії не виключають ймовірності створення інноваційних програмних продуктів для дилерів, для того, щоб всі могли ефективно працювати дистанційно і розвивати повноцінні онлайн-продажі.

«Цими процесами так чи інакше потрібно займатися, навіть якщо не буде другої хвилі COVID-19, однозначно буде сезонний грип, і так буде щороку. Ця робота в довгу», – пояснює Сергій Положай

У період літнього спаду епідемії коронавируса вже запущена програма навчання для дилерів, щоб швидше перевести всіх на онлайн-роботу. Компанія Steko витратила на перший етап навчання понад 300 тис. гривень, він триватиме 1,5 місяці. Навчання всій мережі дилерів може скласти 7,5 млн гривень.

Раніше компанія запропонувала страховий поліс від захворювань на місяць всім своїм покупцям. 

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: