З початку проведення у місті карантинних заходів всі спеціалісти компанії працюють дистанційно, окрім аварійно-диспетчерської служби. У разі виникнення аварійної ситуації мешканці Дніпра та Дніпровського району мають невідкладно телефонувати за номером “104” (цілодобово, без вихідних).
Для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком та здійснити оплату за послуги розподілу газу за допомогою дистанційних онлайн-сервісів:
- «особистий кабінет» на сайті 104.ua http://bit.ly/cabinet104
- мобільний додаток 104Mobile для Android http://bit.ly/104Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone http://bit.ly/104iPhone
- чат-боти «7104ua» у Viber та Telegram http://bit.ly/7104uaViber
Окрім цього, нагадаємо, що у “Дніпрогазі” розробили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua. Від споживача газу потрібен лише номер мобільного телефону! Кожного місяця дніпряни телефонують до контакт-центру, щоб вирішити “газові” питання чи передати показники лічильника.
Для того, щоб зменшити навантаження на лінію, газовики створили експрес-реєстрацію сервісу “особистий кабінет” на сайті 104.ua
Зареєструватись максимально просто:
- зателефонуйте до контакт-центру за телефонами: 067-62-63-104 або 056-78-78-104;
- повідомте оператору номер Вашого особового рахунку і дайте відповіді на уточнюючі питання;
- після дзвінка Вам надійде смс з логіном і паролем;
- перейдіть на сайт 104.ua;
- натисніть кнопку “Вхід” та введіть логін і пароль з смс-повідомлення.
Після здійснення вказаних кроків клієнти АТ “Дніпрогаз” зможуть активно користуватись усіма перевагами “особистого кабінету” і передавати показники самостійно!
У компанії нагадують, що спливає березень, отже згідно з Кодексом газорозподільних систем побутовий споживач зобов’язаний станом на 1 квітня зафіксувати фактичні показники лічильника газу та протягом п’яти діб (до 5 квітня включно) надати їх до АТ “Дніпрогаз”, щоб уникнути розбіжностей у розрахунках із газопостачальною компанією.