Відповіді кандидатів

08 липень 2016 о 13:40 - 2902
Відповіді кандидатів

З 16-­ти елект­ронних адрес, що ми знайшли, отримали 6 відповідей, які і пропонуємо увазі читачів.

Тож , питання редакції:

1. Які Ваші ідеї щодо впорядкування вуличної торгівлі? Хто і як, на Вашу думку, має контролювати вуличну торгівлю (якщо має хтось її контролювати). Чи повинні дніпропет­ровські підприємці мати якісь преференції, в порівнянні з підприємцями/підприємствами, чиї засновники зареєстровані в столиці/в інших містах/в офшорах?

2. Який, на Вашу думку, реальний (фактичний) розмір прожиткового мінімуму на одну особу на сьогодні в Дніпропет­ровську?

3. Який перший законопроект Ви подасте на розгляд парламенту, пройшовши до Верхов­ної Ради?

Тетяна Лампіка, суб’єкт висування – Політична партія «Зелені»

1. Торгівля з рук є неприйнятним явищем для міста, оскільки є абсолютно непідконтрольною. Проте місцева влада повинна боротися з цим явищем не лише забороною та штрафами, але й наданням вільних дешевих торгових місць на муніципальних ринках.

Торгівля зі стаціонарних тимчасових споруд є врегульованою законодавчо. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 21.10.2011 № 244.

Щодо преференцій місцевому бізнесу. Законом таких преференцій не передбачено. Проте я вважаю, що, безумовно, місцева влада повинна мати законну можливість надавати більшу підтримку саме місцевому бізнесу.

Контроль за вуличною торгівлею. Такий контроль повинні здійснювати, з одного боку, посадові особи органів місцевого самоврядування, а іншого боку – саморегульоване добровільне об’єднання дрібних підприємців. Контроль з боку якихось комунальних підприємств є неприйнятним і незаконним.

2. З Вашого дозволу, переформулюю питання.

Чим відрізняється мешканець Підгород­нього від мешканця Дніпра? Ціни скрізь приблизно однакові. І змінюються ці ціни постійно під впливом різних чинників: сезон, курс валюти, ціна бензину, тощо…

Отже, визначення та фіксація такого мінімуму навіть на 2­3 місяці є обманом або самообманом.

Питання треба формулювати в площині встановлення мінімального місячного набору продуктів чи речей, яку гарантовано зможе придбати громадянин на свій місячний дохід.

3. Ви знаєте, що левовою часткою моєї громадської діяльності є боротьба за покращення екологічної ситуації в місті Дніп­рі. Саме тому одним з перших моїх законопроектів буде такий, що створюватиме умови для забезпечення покращення стану нашого оточуючого середовища.

Сергій Пасхалов, суб’єкт висування – Радикальна партія Олега Ляшка

1. Считаю, что управлять процессами уличной торговли должно городское управление торговли и потребительского рынка, как это было последние десятки лет, до 2010 года (пока эту организацию не превратили в коммерческую фирму).

Ларькииторговыепавильоныобязательно должны иметь разрешение пожарной охраны и санэпидемстанции – соответственно,сигнализацию,средства пожаротушения и санитарный паспорт с санкнижками персонала.

Все стационарные и переносные торговые точки должны оплачивать аренду земли из расчёта 15­.100 грн. за квадратный метр городской земли в день, в зависимости от удалённости от центральных улиц и «красных линий». Поверьте, друзья: именно в таком размере торговцы платят сейчас, только бандитам  (охранным фирмам) или местной милиции, – это, по самым скромным подсчётам, от четырёх до десяти миллиардов грн. в год!

2. Реальный прожиточный минимум в нашем городе я оцениваю в сумму от 2.850 до 3.450 грн. в месяц:

  • 1.000­1.600 – коммуналка,
  • 350 – проезд
  • 1.500 – питание…

Естественно, если предположить, что все живущие на этот самый «дожиточный» минимум абсолютно здоровы и не нуждаются в одежде и средствах гигиены!

3. Первый законопроект – про бесплатное предоставление профильных помещений коммунальной собственности (актовые и спортивные залы школ, районных и городского исполкома и т.д.) в вечернее время и выходные дни в пользование творческим, патриотическим, спортивным и т.д. организациям, при условии оплаты ими «коммунальных» за часы пользования.

Крепкого Вам здоровья!

Тетяна Борисівна Ричкова, самовисування

1. Проблема с МАФами в Днепропет­ровске – это вопрос к развитию форм цивилизованной розницы. Спрос на товары в ларьках говорит лишь о том, что сети супермаркетов не в состоянии полностью удовлетворить спрос на все группы товаров. Поэтому это в большей степени вызов для бизнеса, который мог бы предложить новые форматы магазинов, способные удовлетворить потребности горожан.

Что же касается преференций предпринимателям в зависимости от форм собст­венности и места регистрации, то они запрещены законом.

2. Размер реального прожиточного минимума в Днепропетровске составляет около 4.000­4.200 грн.

Нынешний прожиточный минимум (1.399 грн.) явно недостаточен. Люди, получающие такие деньги, еле сводят концы с концами. Это всего 58 долл. в месяц. По стандартам ООН, если человек тратит на проживание и питание меньше 5 долл. на день, а в месяц меньше 150 долл., – он живет за порогом бедности. Фактически, это более 90% пенсионеров.

3. Я запрещу забирать квартиры за коммунальные долги. Этот законопроект уже разработан и будет внесен в Верховную Раду первым. Им будет введен мораторий на принудительную реализацию жилья пенсионеров, ветеранов, инвалидов и др. незащищенных слоев населения и начисление штрафных санкций за долги по жилищно­коммунальным услугам.

Марина Денисенко, самовисування

1. Однозначно, вулична торгівля має бути в кожному місті, але в упорядкованому вигляді. Базари, тимчасові ярмарки, стилізовані постійні виставки­продажі сувенірної продукції, робота художників та народних майстрів. Ще можливо розміщення на вулицях міста кіосків з продажу печатної періодичної продукції.

Контроль за дотриманням правил вуличної торгівлі покладається на органи місцевого самоврядування при підтримці органів внутрішніх справ. Вулиці міста повинні бути чистими та гарними, і не повинні перетворюватись на базар у його найгіршому розумінні.

Стосовно преференцій місцевим підприємцям. Ніхто з підприємців не може мати право на якісь преференції, бо це є прямий шлях до корупції, непрозорості ведення бізнесу та відсутності конкуренції. Навпаки, потрібно створювати і контролювати дотримання рівних можливостей для всіх і кожного в реалізації своїх ідей в бізнесі. Лише чесна конкуренція зможе створити умови для підвищення якості продукції та якості наданих послуг.

2. На превеликий жаль, в країні не діють не те, що якісь там закони, а навіть ігноруються цілі статті Конституції.

За Законом вміст споживчого кошику повинен переглядатись експертно­громадською комісією не рідше, ніж раз на 5 років. Повторюю – це норма Закону, але наразі ми маємо те, що цей вміст не переглядався з 2000­го року.

Тому я вважаю, що реальний прожитковий мінімум щонайменше у два рази повинен перевищувати офіційний, і тому складає біля 3.000 грн. на працездатну особу на місяць.

3. Перший мій законопроект стосується націоналізації всіх підприємств електро­енергетики та газопостачання. Електро­, теплогенерації, обленерго, міських електромереж, обласних та міськгазів, – раніше всі ці підприємства були приватизовані, а точніше – захоплені невеличкою групкою олігархів.

Вважається, що держава не може бути ефективним власником­менеджером, але дивлячись на діяльність нових горе­власників, розумієш, що не тільки енергетичний сектор під загрозою, а навіть саме існування Держави Україна під питанням. Діяльність цих рейдерів призводить до подальшого зростання тарифів, зношуються і не поновлюються основні фонди, витрати зростають, втрати енергії, газу, тепла збільшуються, і все це знову закладається в тарифи.

Націоналізація з подальшим пошуком дійсно ефективних операторів енергосистеми країни та створення прозорих і зрозумілих правил поводження на енергоринку – могли б стимулювати подальше зростання економіки, через розвиток та вдосконалення ринкових відносин між суб’єктами підприємницької діяльності.

Галина Суменкова, суб’єкт висування – Партія «Солідарність жінок України»

1. Головною ідеєю є сприяння вуличній торгівлі, як процесу, що надає послуги і товари та утворює робочі місця городянам поряд з домівкою, що дуже суттєво для жінок, але за чітко визначеними нездирницькими правилами міськвиконкому.

Сприяння малому бізнесу – це сприяння зайнятості та комфортності і, як не дивно, чистоті, озелененню, привабливості навколо такого бізнесу. Як приклад: затишні кафе гарячої випічки з майданчиками для малюків, а не ларьки з цигарками та чіпсами; інтернет­кафе для літніх людей, а не гральні автомати, де пропонують «різні послуги»; овочеві майданчики сільської продукції; та й взагалі клуби за інтересами.

Преференції повинні мати ті, що стартують, зокрема: податкові та збірно­ринкові канікули на 6­ть місяців початку роботи.

2. Питання прожиткового мінімуму: в Україні наразі це біля 40­50 доларів в місяць, для прикладу: в Америці – це 40 доларів на добу (!).

У світі визначають межу бідності, за якою не оподатковують, на відміну від України, і сприяють безкоштовному медичному та соціальному забезпеченню. Паритет купівельної спроможності, визначений ООН для України як для пострадянської країни, на рівні 5 дол. на добу.

Тобто сім’я з батьків, двох дітей та бабусі на добу має бути забезпеченою державою на рівні 625 гривень  (2+2+1=5 осіб  х 5дол. = 25дол./добу х 25 грн./дол. = 625 грн.). Відповідно, в місяць – 18.750 грн., або 3.750 гривень на члена сім’ї. Це – межа бідності! Прожитковий мінімум включає можливість сім’ї відвідати перукарню, кінотеатр і відпочити на морі, тому він прирівняний до мінімальної зарплати, і, відповідно, не може бути меншим, ніж подвоєний розмір межі бідності, тобто 7.500 гривень/місяць на члена сім’ї .

3. Вже десять років я займаюсь написанням законопроектів. Як мати, що народила п’ятеро дітей, в одному шлюбі з чоловіком їх виховує, маю досвід в питаннях соціального забезпечення; питання оподаткування були для мене професійними, адже я починала рядовим податковим інс­пектором в Жовтневці, а йшла до Києва через 14 років, в Мінфін, вже з посади начальника відділу апеляцій обласної податкової адміністрації.

Звичайно, прикладу всі зусилля, щоб подати до Парламенту законопроект про прожитковий мінімум громадян.

Юрій Євтушенко, суб’єкт висування – Політична партія  «Правий сектор»

1. Безперечно, преференції для підприємців Дніпропетровської області, що реалізують власні товари та послуги на своїй території, мають бути.

Щодо вуличної торгівлі – перш за все повинні бути створені вуличні комітети із представників місцевої громади відповідної території, на якій розташовується така торгівля, які будуть вирішувати питання організації торгівлі, контролю якості та відповідності продукції, залучення фахівців для контролю якості, обладнання місць торгівлі, преференцій для продукції з власного городу тощо.

2. В середньому, 3.000 грн. на одну особу, враховуючи тарифи в опалювальний сезон з жовтня 2016 року.

3. Першим подам законопроект про виборність суддів та прокурорів, з дієвим механізмом їх відкликання та з посиленням відповідальності, в тому числі кримінальної, за корупцію й порушення законів і присяги.

Поділитися: