Стратегія цифрової трансформації соціальної сфери – підвищення ефективності соціального захисту громадян

23 вересня 2020 о 11:11 - 1265

verasta3verasta3


Стратегія цифрової трансформації соціальної сфери – підвищення ефективності соціального захисту громадян

За участю Віце-прем’єр-міністра України – Міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова та Міністра соціальної політики України Марини Лазебної 21 вересня відбулась презентація Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери.

Метою Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери  є забезпечення європейських стандартів функціонування та надання послуг, зміцнення фінансової стабільності, підвищення прозорості соціальної сфери, а також оптимізації її адміністративних видатків.

 

Стратегія визначає напрями та завдання комплексної цифрової трансформації всіх компонентів системи соціального захисту населення на основі єдиних підходів, стандартів та технологій.

Завданнями Стратегії є:

  •  підвищення ефективності соціального захисту громадян;
  • вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами соціальної сфери;
  • автоматизація управління та контролю у соціальній сфері;
  • технологічний розвиток інформаційних ресурсів із заохоченням до запровадження інноваційних технологій.

За результатами реалізації Стратегії очікуваними є:

  • упровадження європейських стандартів в наданні адміністративних послуг соціального характеру;
  • уніфікація підходів до розвитку інформаційних систем соціальної сфери;
  • контроль за цільовим використанням соціальних видатків.

Комплексна цифрова трансформація всіх компонентів системи соціального забезпечення населення дозволить:

  • створити єдине інформаційне середовища, зокрема єдиного обліку надавачів та отримувачів      соціальних послуг та виплат і запровадити систему їх верифікації;
  • запровадити єдину систему управління, розподілу та контролю за цільовим використанням соціальних видатків;
  • спростити, удосконалити  та автоматизувати сервіси при зверненні громадян за соціальною підтримкою, що в свою чергу знизить корупційні ризики;
  • уніфікувати ділові процеси соціальної сфери, більшість з них автоматизувати, з метою зменшення паперового документообігу;
  • запровадити ефективні системи моніторингу та контролю ділових процесів соціальної сфери;
  • зменшити бюрократичний апарат та невиправдані адміністративні витрати на утримання інституцій соціальної сфери.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: