Підконтрольні Корбану ЗМІ поширюють фейки про головного конкурента Філатова

19 вересня 2020 о 09:16 - 9347
Підконтрольні Корбану ЗМІ поширюють фейки про головного конкурента Філатова

Засоби масової інформації, підконтрольні дніпровському рейдеру Геннадію Корбану, продовжують масовану фейк-атаку проти кандидата у міські голови Дніпра від політичної партії «Слуга народу» Сергія Риженка.

Зокреме, проросійське видання «Страна.юа» опублікувало неперевірену інформацію, що Сергій Риженко начебто не збирається балотуватися у мери Дніпра. Одіозне видання посилається на «власні джерела», однак до самого Риженка за коментарем з невідомих причин не зверталося. Однак це вже не перший випадок, коли проросійське видання «Страна.юа» порушує журналістські стандарти. Проросійське видання «Страна.юа» просуває інтереси «тіньового мера Дніпра», а заступник головного редактора одіозного видання Світлана Крюкова проводить «творчі зустрічі» у «будівлі Корбана».

Крім того, неперевірену інформацію про Сергія Риженка поширили підконтрольні міській раді видання «Наше місто» та «Дніпро.Експрес», які отримують кошти з міського бюджету на «висвітлення діяльності міського голови Дніпра Бориса Філатова».

Раніше «Лица» повідомляли, що комунальний телеканал «Дніпро ТВ» зняв замовний сюжет проти кандидата на посаду міського голови Дніпра Сергія Риженка, який, імовірно, буде головним конкурентом Бориса Філатова.

Поділитися: