Сторінки, що просувають партію «Пропозиція», від початку року витратили на рекламу понад 75 тисяч доларів. Про це повідомляє громадський рух «Чесно».
Сторінки в мережах Facebook та Instagram, які просувають партію «Пропозиція», від початку року витратили на рекламу понад 75 тисяч доларів. Причому третину цих грошей – у серпні. Про це свідчать дані Facebook Ad Library.
Сама «Пропозиція» заплатила за рекламу з партійної сторінки 15,2 тисячі доларів, а з інших сторінок, котрі розміщують позитивні рекламні дописи про політсилу, – ще 60,8 тисячі доларів. Це такі сторінки, як «Городок», «ДніпроTV», «Експертs», «Я – ДНЕПР», «Реальный Днепр», «Файне місто Дніпро» та інші. Сторінка «Дніпро ТВ» належить комунальному телеканалу, який фінансується за рахунок бюджетних коштів та піарить Бориса Філатова.
«Якщо витрати з офіційної сторінки партії ми очікуємо побачити в партійних фінансових звітах, то оплати з інших сторінок можуть залишитися поза документами», — зазначили аналітики руху «Чесно».
Партію «Пропозиція» заснували 2014 року, але до квітня 2020-го вона мала назву «Нова європейська Україна». Політсилу очолює мер Дніпра Борис Філатов. Однак реально контролює політсилу рейдер Геннадій Корбан.
Нагадаємо, партія Корбана висунула на посаду мера Дніпра Бориса Філатова.