Партія Корбана витратила на рекламу понад 75 тисяч доларів

16 вересня 2020 о 14:15 - 10475
Партія Корбана витратила на рекламу понад 75 тисяч доларів

Сторінки, що просувають партію «Пропозиція», від початку року витратили на рекламу понад 75 тисяч доларів. Про це повідомляє громадський рух «Чесно».

Сторінки в мережах Facebook та Instagram, які просувають партію «Пропозиція», від початку року витратили на рекламу понад 75 тисяч доларів. Причому третину цих грошей – у серпні. Про це свідчать дані Facebook Ad Library.

Сама «Пропозиція» заплатила за рекламу з партійної сторінки 15,2 тисячі доларів, а з інших сторінок, котрі розміщують позитивні рекламні дописи про політсилу, – ще 60,8 тисячі доларів. Це такі сторінки, як «Городок», «ДніпроTV», «Експертs», «Я – ДНЕПР», «Реальный Днепр», «Файне місто Дніпро» та інші. Сторінка «Дніпро ТВ» належить комунальному телеканалу, який фінансується за рахунок бюджетних коштів та піарить Бориса Філатова.

«Якщо витрати з офіційної сторінки партії ми очікуємо побачити в партійних фінансових звітах, то оплати з інших сторінок можуть залишитися поза документами», — зазначили аналітики руху «Чесно».

Партію «Пропозиція» заснували 2014 року, але до квітня 2020-го вона мала назву «Нова європейська Україна». Політсилу очолює мер Дніпра Борис Філатов. Однак реально контролює політсилу рейдер Геннадій Корбан.

Нагадаємо, партія Корбана висунула на посаду мера Дніпра Бориса Філатова.

Поділитися: