Міська рада Дніпра оголосила черговий тендер на рекламні послуги. За 6,5 млн гривень з міського бюджету на чотирьох місцевих телеканалах мають розміщуватися матеріали про позитивну діяльність дніпровської влади.
Тендер у системі Prozorro проводить комунальне підприємство “Організаційно-аналітична служба” Дніпровської міської ради.
За ці гроші на телеканалах “34” телеканал, “11 канал”, “Nobel TV”, Телеканал “Відкритий” мають розмістити 32 замовні рекламні матеріали щодо діяльності міськради Дніпра.
У пропонованому міськрадою Договорі зазначені такі форми подачі матеріалів про її діяльність:
“34” телеканал:
– розміщення рекламно-інформаційних сюжетів, в рамках регіональних новин, рубрика “Актуально”;
– розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
– пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю;
– участь в програмі “Грані”.
“11 канал”:
– розміщення програми “Дніпро NEWS. Підсумки”;
– розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
– пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю.
“Nobel TV”:
– розміщення програми “Дніпро NEWS. Підсумки”;
– розміщення рекламно-інформаційних сюжетів, в рамках (до/або після) регіональних новин;
– розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
– пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю.
Телеканал “Відкритий”:
– розміщення інформаційних сюжетів, в рамках регіональних новин;
– участь в програмі “Шах і мат”, за необхідністю.
– участь в програмі “Прес-центр”, за необхідністю.
Нагадаємо, що міськрада Дніпра регулярно витрачає бюджетні кошти на замовні піар-кампанії у обраних ЗМІ та майданчиках на всіх платформах комунікації.