Держаудитслужба перевіряє тендер на піар міської ради

21 липня 2020 о 14:00 - 7108

adminadmin


Держаудитслужба перевіряє тендер на піар міської ради

Департамент охорони здоров’я Дніпровської міської ради хоче витратити 3,2 мільйона гривень на власний піар.

За даними сайту публічних закупівель ProZorro, департамент міськради 3 червня оголосив проведення тендеру на «послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення — в мережі інтернет, на радіо, у пресі». Згідно з тендерною документацією, послуги мають бути надані з 3 липня і до кінця поточного року.

Тендерною документацією передбачено, що підрядник має:

1. Розмістити 270 публікацій на інтернет-ресурсах:

obozrevatel.com
kp.ua
gorod.dp.ua
dnpr.com.ua
056.ua
opentv.media
nashemisto.dp.ua
dnepr.info
dpchas.com.ua
dnepr.express
afishadnepr.com.ua
34.ua
gorsovet.com.ua
dv-gazeta.info
dnepr.news
dp.vgorode.ua

До вартості входить:
– розробка та впровадження комунікаційної програми з інформування жителів міста;
– надання консультаційних послуг щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет;
o оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні ситуації, аварії, природні лиха);
– копірайтинг та рерайтинг текстів інформаційних повідомлень, редакційна підготовка, адаптація матеріалів до формату та вимог інтернет майданчику:
– збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії), розробка інформаційних поводів, з метою підготовки рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій для розміщення у місцевих, регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах).

2. Розмістити 540 виходів інформаційних повідомлень (одиниця виміру — вихід, хронометраж виходу — до 60 секунд) на обов’язкових радіостанціях:

«ХIT FM», 102,0 МГц
«Радіо Relax», 88,5 Мгц
«Радіо РОКС», 90,5 МГц
«Кіss FM», 106,8 МГц
«Русское радио-«Украина», 101,1 МГц
«Радіо Мелодія», 90,1 МГц

До вартості входить:

– щомісячна розробка оптимальної комунікаційної стратегії з інформування жителів міста, для сприяння підвищення інформування населення, що охоплюватиме ключові цілі комунікацій та цільову аудиторію;
– щомісячна розробка комунікаційної програми та її реалізація на радіо каналах;
– дослідження динаміки прослуховування у радіо ефірі та аналіз з визначенням найбільш ефективного часу, згідно піків слухання цільової аудиторії (критерій оцінки – щоденний охват з 15 хвилинним інтервалом);
– моніторинг виходів інформаційних повідомлень на заявлених Замовником радіо каналах;
– моніторинг виходів інформаційних матеріалів на заявлених Замовником радіо каналах;
– оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій;
– копірайтинг, адаптація матеріалів для розміщення в ефірі радіостанцій, студійний аудіо запис:
– копірайтинг текстів інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів;
– збір та/або виготовлення необхідного матеріалу (в тому числі студійний аудіо запис інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів, підбір формату запису аудіо матеріалу та дикторських голосів, згідно теми та змісту аудіо продукту);
– адаптація інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів до формату та вимог радіостанцій).

Рекламно-інформаційні матеріали (одиниця виміру — вихід, хронометраж виходу — до 30 секунд) на обов’язкових радіостанціях:
«ХIT FM», 102,0 МГц
«Радіо Relax», 88,5 Мгц
«Радіо РОКС», 90,5 МГц
«Кіss FM», 106,8 МГц
«Русское радио-«Украина», 101,1 МГц
«Радіо Мелодія», 90,1 МГц

До вартості входить:

– щомісячна розробка оптимальної комунікаційної стратегії з інформування жителів міста, для сприяння підвищення інформування населення, що охоплюватиме ключові цілі комунікацій та цільову аудиторію;
– щомісячна розробка комунікаційної програми та її реалізація на радіо каналах;
– дослідження динаміки прослуховування у радіо ефірі та аналіз з визначенням найбільш ефективного часу, згідно піків слухання цільової аудиторії (критерій оцінки – щоденний охват з 15 хвилинним інтервалом);
– моніторинг виходів інформаційних повідомлень на заявлених Замовником радіо каналах;
– моніторинг виходів інформаційних матеріалів на заявлених Замовником радіо каналах;
– оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій;
o копірайтинг, адаптація матеріалів для розміщення в ефірі радіостанцій, студійний аудіо запис:
– копірайтинг текстів інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів;
– збір та/або виготовлення необхідного матеріалу (в тому числі студійний аудіо запис інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів, підбір формату запису аудіо матеріалу та дикторських голосів, згідно теми та змісту аудіо продукту);
– адаптація інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів до формату та вимог радіостанцій).

3. Розміщення публікацій у друкованих засобах масової інформації:

«КП в Україні»
«Днепр Вечерний»
«АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ»
«ЗОРЯ»
«Наше Місто»
«ВІСТІ ПРИДНІПРОВ’Я»
«Горожанин плюс»
«Теледом»
«Телескоп»
«Теленеделя»

До вартості входить :
– щомісячна розробка та впровадження оптимальної комунікаційної програми, з інформування жителів міста у суспільно-інформаційних друкованих виданнях;
– оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичані події, аварії, природні лиха);
– супроводження виступів на публічних заходах представників Департаменту охорони здоров’я населення, шляхом залучення представників друкованих ЗМІ регіонального значення (включаючи фотозйомку, виїзний журналістський супровід).
o редакційна підготовка, копірайтинг, рерайтинг, адаптація матеріалів для публікації в друкованих виданнях:
– копірайтинг та рерайтинг текстів;
– літературне редагування, вичитка та коректура текстів та інших матеріалів Замовника, в тому числі ілюстраційних, мовою оригіналу (українською, російською);
– технічне редагування та виправлення малюнків, таблиць, схем, діаграм, формул, фотографій;
– збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії);
– верстання статей та ілюстраційних матеріалів у форматі та шрифтах відповідно до вимог газетного видання).

4. Рекламно-інформаційні матеріали (одиниця виміру — вихід, хронометраж виходу — до 30 секунд) на обов’язкових радіостанціях:
«ХIT FM», 102,0 МГц
«Радіо Relax», 88,5 Мгц
«Радіо РОКС», 90,5 МГц
«Кіss FM», 106,8 МГц
«Русское радио-«Украина», 101,1 МГц
«Радіо Мелодія», 90,1 МГц

До вартості входить:

– щомісячна розробка оптимальної комунікаційної стратегії з інформування жителів міста, для сприяння підвищення інформування населення, що охоплюватиме ключові цілі комунікацій та цільову аудиторію;
– щомісячна розробка комунікаційної програми та її реалізація на радіо каналах;
– дослідження динаміки прослуховування у радіо ефірі та аналіз з визначенням найбільш ефективного часу, згідно піків слухання цільової аудиторії (критерій оцінки – щоденний охват з 15 хвилинним інтервалом);
– моніторинг виходів інформаційних повідомлень на заявлених Замовником радіо каналах;
– моніторинг виходів інформаційних матеріалів на заявлених Замовником радіо каналах;
– оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій;
– копірайтинг, адаптація матеріалів для розміщення в ефірі радіостанцій, студійний аудіо запис:
– копірайтинг текстів інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів;
– збір та/або виготовлення необхідного матеріалу (в тому числі студійний аудіо запис інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів, підбір формату запису аудіо матеріалу та дикторських голосів, згідно теми та змісту аудіо продукту);
– адаптація інформаційних повідомлень та інформаційних матеріалів до формату та вимог радіостанцій).

22 червня було визначено переможця тендеру. Ним став фізична особа-підприємець Костін Ігор Вікторович. Проте департамент з незрозумілих причин не уклав договір із підрядником. А 16 липня Східний офіс Держаудитслужби розпочав моніторинг процедури закупівлі.

Під час моніторингу Держаудитслужба виявила порушення чинного законодавства, про що повідомила замовника.

Департамент охорони здоров’я Дніпровської міської ради назвав своє порушення термінів дії тендерних пропозицій «технічною помилкою» та повідомив Держаудитслужбу про дискваліфікацію учасника.

Наразі переможцем закупівлі визначено іншого підприємця — Олейникова Олексія Олеговича.

Олексій Олейников — один з «найулюбленіших підрядників» комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради. Як відомо, це КП роздає підряди на піар міського голови Дніпра та міськради. ФОП виграв три з десяти тендерів замовника на загальну суму 11,7 мільйона гривень. Імовірно, департамент охорони здоров’я не задовольнила поразка «свого» підрядника, і тому вони вирішили не підписувати договір з переможцем та дискваліфікувати переможця після завершення термінів на укладення договору про надання послуг.

Раніше «Лица» повідомляли, що Департамент гуманітарної політики, департамент благоустрою та інфраструктури, департамент охорони здоров’я населення та департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради витратять 14 мільйонів гривень на «висвітлення власної діяльності».

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: