Департамент гуманітарної політики придбав побутову хімію удвічі дорожче за ринкову ціну

17 серпня 2020 о 13:00 - 14690

adminadmin


Департамент гуманітарної політики придбав побутову хімію удвічі дорожче за ринкову ціну

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради закупив побутову хімію для шкіл і дитячих садків за ціною удвічі дорожче за ринкову. Про це повідомляє «Бюро.юа».

Видання повідомляє, що 1 червня 2020 року департамент провів тендер на постачання великої партії мийних засобів для 135-ти закладів освіти Дніпра. В цілому департаменту знадобилося 2725 упаковок рідкого мила, 4315 упаковок порошку для чищення поверхонь (по 500 гр.), 2519 упаковок засобку для миття вікон і дзеркал (по 500 мг.), 2531 упаковок засобу для миття підлоги (по 1 л) , 1538 упаковок засобу для миття обіднього залу (по 1 л.). Очікувана вартість закупівлі склала 939 тисяч гривень.

Тендер виграла компанія «Міконт», чия цінова пропозиція склала 490,6 тисяч гривень. Договір з переможцем було укладено 30 червня. Згідно з поданою на тендер переможцем специфікації товару, «Міконт» продає департаменту гумполітікі рідке антибактеріальне мило, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь виробництва підприємства «Торговий дім «Донат», а також засіб для чищення «Лимон» виробництва «СВ. Україна».

«Лимон» в упаковці 500 гр. у вільному продажі коштує від 13 до 15 гривень. Максимальна вартість упаковки мийного засобу, яку вдалося знайти, становить 16,57 гривень. Департамент платить за одну пачку миючого засобу 20,1 гривень з ПДВ. Літрову упаковку засобу для миття підлоги «Донат» можна купити за 24 гривні. Департамент платить 39,66 гривень. Флакон об’ємом 1 літр засобу для миття вікон і дзеркал «Донат» коштує на ринку 22—30 гривень, обсягом 500 мл. — 18 гривень. Департамент заплатив за півлітровий флакон 37,25 гривень. Максимальна вартість мила «Донат», яку нам вдалося знайти, склала 45 гривень. Департамент заплатив за одну упаковку мила майже 56 гривень.

Автор публікації Ольга Фоменко відзначила, що наведена вартість товарів могла бути ще нижчою, ніж ринкова, адже мийні засоби департамент купував оптом. Але навіть якщо брати до уваги роздрібні ціни на продукцію, яку має поставити департаменту компанія «Міконт», департамент гумполітики, який неодноразово скаржився на брак коштів, міг заощадити на закупівлю чотирьох видів мийних засобів понад 150 тисяч гривень.

Нагадаємо, департамент гумполітики міськради виділив більше 2 мільйонів гривень на свій піар.

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: